HTML

Szexésnyúljork.

fotopreston /csinibabafotózás1/

Hallgassatok jó zenét.

A ti művetek.

  • törölvetörölve (törölt): utolsó bekezdéshez szólnék hozzá: azt a mikrobiológus anyukádat! mármint nem az igazit, hanem eg... (2009.02.07. 17:23) 136#
  • törölvetörölve (törölt): na hát múviztam én is egyet, nem tudtam kivárni az estét, annyit mondok, hogy hasonlatosan néztem ... (2009.01.17. 19:59) 127# , avagy az eklektika fellegvára
  • Utolsó 20

szexésnyúljork

2009.02.01. 14:30 szexésnyúljork

143#

Címkék: kaja macska kurvaélet fesön hóm fainság

aha, előre is bocsánat a faszimtól, hogy késni fogok 2 órát, de itten kurvanagy hófúvás van, és - habár már nagyon finom illatok szállingóznak befelé a konyhából - még nem sikerült ebédelnünk. talán majd most.

este végül fekete ruha lesz, mert nem ám a mom parkba megyünk, mint én azt hittem vala, hanem a kongresszusi központba, igazi prömierre. szóval a csinosabbik leszek.

tehát. be kéne érnem a hasisba még a próba/albumhallgatás előtt (3-4?5?8?), hogy lerakjam mr wallace-t, mert őt nem vinném le a gödörbe, hátha megint kiborul. meg le kell vinnem a laptopot is, hogy ausztráliai képeket nézzünk. ha a milán nem felejti el elhozni őket. írok is neki. vagy mégsem, mert ,most derült ki, hogy csak zenehallgatás lesz és nem próba. eh.

na lépek kajolni, nem, mert még nincs kész. mindegy is. fakkivan. éhes vagyok és késésben.

csöcsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesnyuljork.blog.hu/api/trackback/id/tr91916056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása