HTML

Szexésnyúljork.

fotopreston /csinibabafotózás1/

Hallgassatok jó zenét.

A ti művetek.

  • törölvetörölve (törölt): utolsó bekezdéshez szólnék hozzá: azt a mikrobiológus anyukádat! mármint nem az igazit, hanem eg... (2009.02.07. 17:23) 136#
  • törölvetörölve (törölt): na hát múviztam én is egyet, nem tudtam kivárni az estét, annyit mondok, hogy hasonlatosan néztem ... (2009.01.17. 19:59) 127# , avagy az eklektika fellegvára
  • Utolsó 20

szexésnyúljork

2009.01.24. 21:45 szexésnyúljork

133#

Címkék: kaja macska múvíz

wtf.

ma olyan szépséges volt az idő, hogy volt bátorságom megbökdösni miatta a férfim már 11kor, el is mentünk sétálni (én - megjegyezném - igen csinosan), persze a lényeg a gofri és az egyéb ételek beszerzése volt. merthogy ma olyan burger készült itthon. mármint husi. meg mellé a zöldségek illetve sültkrumpli. ami időalatt én bennt döglöttem a nappaliban, hogy ne legyen büdös a hajam ugyebár.

ó lejött a proposition, meg is nézzük mit alkotott nikkév bácsi.

apropo film: kánikula. én nem szeretem az ilyen prosztó népséget, bántja a szemem-lelkem, amit az ilyen filmekben mutatnak. tudom, hogy ez van, de hát ezért utálom az embereket is és próbálok meg a lehető legjobban elhatárolódni tőlük. szóval, ha már filmet nézek, akkor próbálok olyat nézni, ami a legkevésbé sem emlékeztet a valóságra, mert abból elegem van. úgy örülök, hogy már 20 évesen is így megkeserített a világ, amelyben csöppnyi kis életem kell, hogy éljem, mi lesz 25-30-fujj évesen.. talán alkohol.

marcel unatkozik, ezért idejött provokálni. ráfeküdt a szunyókáló fiúmra és rajta akar verekedni. nem lesz ennek jó vége.

illetve egy közérdekű közlemény: áhtung, áhtung! kópét várják egy vakondtúrás-tortával! ismétlem: kópét várják egy vakondtúrás-tortával!

fél10re ígérte magát (tejjel! mennyibe, hogy elfelejti?), de mindegy, én addig megdézsmálom.

csöcsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesnyuljork.blog.hu/api/trackback/id/tr84900347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása