HTML

Szexésnyúljork.

fotopreston /csinibabafotózás1/

Hallgassatok jó zenét.

A ti művetek.

  • törölvetörölve (törölt): utolsó bekezdéshez szólnék hozzá: azt a mikrobiológus anyukádat! mármint nem az igazit, hanem eg... (2009.02.07. 17:23) 136#
  • törölvetörölve (törölt): na hát múviztam én is egyet, nem tudtam kivárni az estét, annyit mondok, hogy hasonlatosan néztem ... (2009.01.17. 19:59) 127# , avagy az eklektika fellegvára
  • Utolsó 20

szexésnyúljork

2009.01.30. 20:25 szexésnyúljork

138#

Címkék: betegség kurvaélet bicsiz parapéntek

ma 5 órát töltöttem az sztk-ban, de legalább elvileg fél évig megint semmi dolgom ezen a helyen.

OTT: fszom kivan a rinyálós kurvákkal, akik persze rendes családanyák, bogyó és szexuális élet nélkül, ezért csak 2-3 évente kerülnek el nőgyógyászhoz, aztán akkor meg kurvára nem tudják, hogy hogy is megy ez az egész sorszámosdi-előjegyzésdi, tehát vinnyognak órákon át, hogy "a faszomat, mi az, hogy csak nyolcadik vagyok? és az a lány? az később jött! miezmiez?"    ELŐJEGYZÉS A KURVAANYÁD! azért az is valami, hogy valaki 2 hónappal előbb bejelentkezik, aztán nem kell sorba állnia, és? én nem tartozom közéjük, de legalább megértem. meg pl az is olyan fos, hogy látod, kibe nyúlnak bele előtted, és reméled, hogy.. ehh.. remélsz. ja meg elolvastam vagy 50 oldalt a survivor-ből (palahniuk), amin valóban felismerhetőek a fight club-os dolgok. merthát ugyanaz írta, de. najolvan.

mindegy. kaptam vazelint is.

na azt persze már nem ott, hanem a kis hátam miatt, de ez így poénabb. háhá. trutty-trutty.

prutty.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesnyuljork.blog.hu/api/trackback/id/tr42913060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása