HTML

Szexésnyúljork.

fotopreston /csinibabafotózás1/

Hallgassatok jó zenét.

A ti művetek.

  • törölvetörölve (törölt): utolsó bekezdéshez szólnék hozzá: azt a mikrobiológus anyukádat! mármint nem az igazit, hanem eg... (2009.02.07. 17:23) 136#
  • törölvetörölve (törölt): na hát múviztam én is egyet, nem tudtam kivárni az estét, annyit mondok, hogy hasonlatosan néztem ... (2009.01.17. 19:59) 127# , avagy az eklektika fellegvára
  • Utolsó 20

szexésnyúljork

2009.01.29. 17:19 szexésnyúljork

137#

kaptam szép új telefont. de olyan bszod, hogy sims2 van rajta. persze csak demo, de mekkorát kuncogtam már.

más: vasárnap filmszemle, a krizsó elvisz minket az öccsének a filmjére. aminek ma utánaolvastunk, és azt írták, hogy olyan, mintha a roland túl sokszor látta volna a Kánikula című osztrák filmet (volt róla szó ugyebár), de legalább leesett, hogy azt mért most kellett megnézni.   ja amúgy vranik roland: adás. övéje volt a fekete kefe is ugyebár, ami nyert, meg realistic zene, szal. érted.

még más, de hasonló: ma szavaztunk filmplakátra is, a marciéra. minden egyes internetes identitásunkkal.

most viszont megyek kajolni, merthogy (e tekintetben: végre) itthon vagyok. és a sushik miatt összement a nyúlgyomrom. és ezért sokszor keveset. ami igen fárasztó.

ja és még annyi, hogy a tegnapi kultantro 5ös után ma még beírtak egyet. csak az kötelező, nyulla kredites, úgyhogy nem számít bele semmibe, de a stréber ismerőseim közül is a legjobb csak 3as lett, és olyan jó érzés néha ilyen kis okosnak lenni. de nem vagyok stréber, szal kussojjá!

na, öhm.. csöcs.

HELYESBÍTÉS: a roland, az a krizso bátyja. nemazöccse.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesnyuljork.blog.hu/api/trackback/id/tr7910601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása