HTML

Szexésnyúljork.

fotopreston /csinibabafotózás1/

Hallgassatok jó zenét.

A ti művetek.

  • törölvetörölve (törölt): utolsó bekezdéshez szólnék hozzá: azt a mikrobiológus anyukádat! mármint nem az igazit, hanem eg... (2009.02.07. 17:23) 136#
  • törölvetörölve (törölt): na hát múviztam én is egyet, nem tudtam kivárni az estét, annyit mondok, hogy hasonlatosan néztem ... (2009.01.17. 19:59) 127# , avagy az eklektika fellegvára
  • Utolsó 20

szexésnyúljork

2009.01.26. 15:47 szexésnyúljork

135#

Címkék: kaja kurvaélet

szívem alatt felujjongott a gyomrom, mert leadtam a sushi-rendelést. i love sushi.

a hajam meg el lett kurrantva, de rendesen. pöcsfej helyett most leginkább felfordított-vázafej lettem. bazki hol él ez a nő? 80as évek? bááááázki!

ja és holnap jézékáel koncert a szeparéban, óje. addig kell vmit kezdenem a buksimmal. amugy ha feltűzöm hátul, akkor nem is olyan fos. he.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesnyuljork.blog.hu/api/trackback/id/tr84903685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása